Friday, 7 October 2011

Menjadi Suri Rumah^^

Assalmmualaikum..

Herm..hari ini apple jadi suri rumah tau..ganti tempat mak kejap..

Mak apple tak ade kat sini sekarang..so..apple la yang urus semua hari ini..

  • Bangun dari tidur kemas katil
  • Cuci muka n Berus gigi(wajib)
  • Kemas rumah n sapu
  • Masak untuk sarapan(ala,cucur pisang jerrr..muehehe)
  • Sapu halaman rumah
  • Cuci kain n Jemur
  • Now tengah menaip n On9..hehe
Wah..baru apple rasa..mak apple mesti penat niee wat keja ni semua.. cian mak..
So..korang n korang..janganlar selalu merungut kalau kena suruh oleh mak korang..ringan2kan lar tulang yewww..kita mungkin sekarang tak berapa rasa lagi..but,suatu ari nanti mesti kita akan rasa jugak,ape yang mak ayah kita rasa..hehe..so,hargai la mak ayah kita ok...

Mak,i miss u a lot..
SEKIAN WASSALAM

2 comments:

Ini Kisah Tia said...

tu sikit je tu . ada banyak lagi yang ibu2 kita dah buat dan belum tentu kita ni anaknya dapat buat :)

Apple Pearl said...

yeah,btul 2 tia..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...