Friday, 16 December 2011

Hari yang membosankan


Assalamualaikum..

Hurm..apa mau cerita ya??hari ni boring ooooooo..kerja hari ni,bagun tidur,kemas rumah,kemas bilik,sarapan,tengok tv,mandi,solat,tengok tv,tidur,makan dan online terusssssssssss...
Wooowww,ni baru ni hariii..bagaimana untuk hari yang seterusnya..tak bisa ku bayangkan..
Mau kerja plak,mau kerjanya di mana??selama ni apple tak pernah kerja pun..why???my emak tidak suruh..and now apple mau kerja,my emak bagi.but,ada syaratnya..limit kerja hanya sampai jam5 petang.mau kerja apaaaaa gue??adoyaiiiii..gawat deh..(minah mana plak yang sesat ni,wkaka)
okeylaa,mau jalan2 dulu ni pergi tengok blog orang..bye!!!

Sekian Wassalam


2 comments:

Gen2Merah said...

alalalala.. xdapat nak bayangkan kalau 24 jam dok kat umah aja.. ehehehe..

mak tak minta apple p kerja sebab sayangkan anak gadis mereka kan... takpela, beronline pun ok apa... seronok... ehehe

Apple Pearl said...

Gen2Merah : Tu larr tu..hehe..mgkin jg lar sebbnya 2 tdk kena bg bnar keja..hehe..nasib baik ada internet,klu xda,appaaaala yg mau dibuat agaknya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...