Monday, 30 January 2012

Yang Mana Gaya Korang Bila Waktu Tidur?




hik3..nampak gambar atas tuuumasing2 ada gayakan time tidurkalau apple larr kan..gaya apple time tido yang nombor satu ...tak sopan benor lagaknyakan..hikhik..yala,tido sorang2,sapa nampakkan..lantaklarr nak tertonggengke nak berkungfu ke,nak terbalik ke<<tetiba(opssss,wo oooo kamu ketahuannn..:face71:)alaaa..dah kena tauuu..:face35:hehe.kalau korang pulak yang mana satu??yang no dua erkk:s:kihkih..jom komeng2 di bawah nii..bagitau apple..takyah la malu2
Good Night

Sekian Wassalam

8 comments:

sabry oppa said...

nombor 5 dan 8...
best3!

Apple Pearl said...

@ sabry oppa : o..apple tau sudah..kihkihkih

Nurul ain said...

mcm no.5 je.... sebab hari2 tidur dgn laptop >.<

Apple Pearl said...

@ Nurul ain : o..patutlaa..alahai laptop pn ikot tido kat katill..hikhik

Soul Lee Hin said...

gaya tido SoL 2,3,7 dan 8.

orang2 tua selalu ckp macam tu dan pelesit ada waktu malam jek. So, kalau ada mcm belalang waktu malam tu, pelesit la tu. :)

Apple Pearl said...

@ Soul Lee Hin : wow, no 2??hihihi..okey3..

#eh yeke..err..takutla pulak..hukhuk

MaryaYusof said...

Salam apple,
Kalau tanya akak, akak pun tak tau yg mana satu sb dah tdo...kihkihkih
Tapi mmg suke berselimut w/pun panas buta:)

Tq for doa ye :)

Apple Pearl said...

@ MaryaYusof : hikhikhik..kadang kta xsedarkn kak bila dah tido n mcm mna gaya kta tdur..hihihi..sama2 kak..mmg kwajipan kta sbgai umat islam mndoakn yg terbaik ssma umat islam..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...