Sunday, 26 February 2012

Hari Yang Sungguh Panas..fuh!!




Hai korangkorang sehat??harap2 sihat la yaaaharii nii cuaca agak baikkktak hujannntapi,panas yang teramat..rasanya macam kena panggang pulak dalam oven kalau tak guna kipass..kipas pun dah sampai tahap kelajuan 5 taww,kalau boleh lagi sampai ke 6 rasanya..rasa macam nak mandi jaa..berendam kat dalam besen besarrr..hihi..tapi,ni baru panas di dunia,belum lagi panas di akhirat nanti kanpanas2 ari nii pon,kering juga baju2 yang apple cuci tuuu..kain seminggu yang tidak dicuci.hikhikhikperangai burukk,padahal duk dekat rumah ja,bukannya pergi mana2 pun,tu pun malas cuci.. lalalala..okey,ni ja kot yang apple nak update..terima kasih pada yang sudi baca entry niii 

Sekian Wassalam

4 comments:

Gadis Gingsul said...

gadis dah sehat,,,,
korang jga kesihatan yah

MaryaYusof said...

Salam apple pearl yg comel!

Panas ye... di sini pun panas juga... Tp slowwly nak masuk musim sejuk dah... Takut nnt sejuk pun tak tahan...heheee :)

Apple Pearl said...

@ Gadis Gingsul : bagus lah kalau dah sihat..syukur alhamdulillah..:).ya3,tngah jaga la nii..hik3

Apple Pearl said...

@ MaryaYusof : wlkmsalam kak..eh comel ke??(shy pulak..hik3)

#panas cuaca matahari skg ni lain benar bbanding dahulukan..huhu..wah,bestla klu musim sejuk..hikhik..tp klu sjuk tlmpau xbgus jg kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...